26 Mac 2017

Waiting For Next Drama Shin Min Ah

Drama Korea Tomorrow With You Lakonan Shin Min Ah dan Lee Je Hoon, ShinMin Ah Fans, Singer, Actress, Cute, Model,
Waiting For Next Drama / Movie Shin Min Ah

Nampaknya Drama Terbaru lakonan Shin Min Ah yang bertajuk Tomorrow With You bersama dengan Lee Je Hoon telah tamat. Drama Korea Tomorrow With You mempunyai 16 episod kesemuanya dan telah habis disiarkan. Watak Shin Min Ah sebagai Song Ma Rin memang sesuai dengannya, aksi - aksi cute memang sesuai dengan Shin Min Ah ini, muka dahla comel jadi buat apa pun tentulah comel kan. Apa pun aku terganggu betul dengan Rambut suami Song Ma Rin tu yang bagi aku sangat pelik dan hodoh oopss hehe. Lee Je Hoon itu handsome orangnya cuma bila menggayakan style rambut seperti itu menampakkan dirinya agak pelik dan nerd hehe. Manakala Shin Min Ah memang kelihatan cantik dan cute dalam drama ini. Jalan cerita drama ini mungkin sedikit slow tapi keserasian antara hero dan heroin drama ini memang terbaik dan sweet je. Lagipun Shin Min Ah ini memang akan sentiasa serasi dengan mana - mana hero yang digandingkan dengannya. Aku teringin juga nak tengok dia berlakon dengan dengan Lee Min Ho, Lee Dong Wook dan pelakon - pelakon lain.

Aku juga teringin nak tengok dia reunion semula dengan Lee Seung Gi dan So Ji Sub dalam drama baru ataupun movie baru. Paling penting aku nak tengok dia datang Running Man semula hehehe, tak puas pula tengok dia muncul dalam satu episod Running Man tu, hope dia akan jadi guest lagi dalam Running Man tu. Selain itu gandingan dirinya dengan Lee Jun Ki juga sangat cute seperti dalam drama Arang and The Magistrate tu. Pada pendapat aku, lepas berlakon Drama Korea Tomorrow With You ini, maybe dia akan berlakon pula dalam filem baru / movie. Kali terakhir dia muncul dengan filem baru iaitu pada tahun 2014 dengan filem My Love My Bride bersama Jo Jung Seok. Selepas itu Shin Min Ah menumpukan fokusnya untuk berlakon drama Oh My Venus dan kemudian drama ini. So aku jangkakan lepas ini, kemungkinan besar dia akan berlakon filem pula kan. Rasanya mesti ramai juga nak tengok dia bergandingan dengan kekasihnya iaitu Kim Won Bin betul tak? hehe. Apa pun aku akan merindui wajah comel Shin Min Ah itu, moga dia akan kembali dengan filem mahupun dramanya yang baru.

Gambar diatas credit to https://commons.wikimedia.org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



My Random Post