8 Dis 2017

KFC CHIZZA

KFC CHIZZA, Review KFC Chizza, Menu Terbaru KFC, KFC, KFC Delivery, Ayam And Pizza, Kentucky Fried Chicken, Snake Plate, Dinner Plate, Ayam Spicy, Ayam Original, Ayam Set A, Ayam Set B, KFC Chizza Review,
Review KFC Chizza

KFC CHIZZA adalah gabungan Ayam dan Pizza dan merupakan antara menu terbaru di KFC sekarang ini. Iklan KFC Chizza di TV juga nampak menarik dan menyelerakan betul serta membuatkan aku tak sabar nak mencuba menu baru KFC ini. Disebabkan aku selalu juga menggunakan KFC Delivery ini, sudah tentulah aku akan memesan KFC Chizza ini. Ada 3 jenis pilihan untuk KFC Chizza ini iaitu Chizza Box, Chizza Combo dan Chizza Ala Carte. Aku awalnya tertarik nak pesan Chizza Box itu sebab ada ayam sekali tapi akhirnya aku membuat pilihan untuk order Chizza Ala Carter saja, disamping Cheezy Wedges serta menu biasa aku sering aku order iaitu Set B - 3pc Combo yang ada 3 ayam itu yang versi Original. Lepas order secara online, tunggu sajalah ianya dihantar ke rumah hehehe. Rasa tak sabar nak makan menu terbaru KFC ini, berdasarkan review - review yang aku baca mengenai KFC Chizza ini, ada yang suka, ada yang biasa - biasa saja dan ada juga yang tidak begitu suka.
KFC CHIZZA, Review KFC Chizza, Menu Terbaru KFC, KFC, KFC Delivery, Ayam And Pizza, Kentucky Fried Chicken, Snake Plate, Dinner Plate, Ayam Spicy, Ayam Original, Ayam Set A, Ayam Set B, KFC Chizza Review, Gambar KFC Chizza,
Aku antara orang yang biasa makan Pizza dan juga KFC ini, mestilah aku rasa teruja nak makan gabungan ayam dan pizza ini sekaligus. Seperti dalam gambar di atas ini, korang dapat tengok ada banyak nanas di atas sekali beserta cheese, dan aku tak ada masalah nak makan nanas itu sebab dah biasa makan bila order Pizza. Cuma aku tak berapa suka sos yang ada atas ayam itu, sos tomato kot, rasa bercampur - baur pula, rasa masam, pedas, cheese, manis dan lain - lain lagi. Kalau korang makan masa hangat - hangat KFC Chizza ini okeylah juga, tapi kalau makan waktu ayamnya dah sejuk, memang faham - faham sendirilah kan. Ayam tersebut pula adalah ayam yang perisa spicy dan aku tak berapa suka makan ayam yang perisa spicy ini sebab lebih suka yang perisa original. Masa dulu - dulu aku suka yang perisa spicy itu tapi sekarang dah jadi tak suka pula. Pendek katanya KFC Chizza ini tidak begitu menepati selera aku ini. Apa pun ianya terpulang pada citarasa masing - masing kan sebab ada saja orang yang suka akan KFC Chizza ini.




1 ulasan:



My Random Post