28 Apr 2018

Segmen Blogwalking Ramadan-Raya 2018

Segmen Blogwalking Ramadan-Raya 2018 By Hasrul Hassan, Blogger Segmen, Peserta, Blogwalking, 2018,

Today aku nak join Segmen Blogwalking Ramadan-Raya 2018 yang dianjurkan oleh Hasrul Hassan. Tarikh tamat segmen ini adalah pada 29 April ini, so jangan lupa join okey. Korang boleh klik Banner di atas kalau nak join segmen ini.

Senaraikan lima aktiviti yang akan anda lakukan dalam bulan Ramadan (macam kira azam la) dalam post tersebut. Kalau boleh aktiviti ini mesti sesuatu yang boleh jadikan anda lebih baik dari Ramadan sebelum ini.
1- Saya akan banyakkan bersedekah
2- Saya akan kerap ke masjid untuk solat terawih
3- Saya akan meluangkan masa untuk membaca al -quran setiap malam
4- Saya akan cuba berjimat - cermat dan tidak membazir ketika membeli makanan di bazar ramadan 
5- Saya akan banyak berdiam dari bercakap




4 ulasan:



My Random Post